روش های کسب درآمد با تلفن همراه چیست؟

در دنیای آنلاین امروز که خیلی از ما کارهای روزانه‌مان را با اینترنت انجام می‌دهیم، طبیعتاً فرصت‌های بیشتری هم برای درآمدزایی پدید آمده‌ ست. یکی از راه های کسب درآمد در منزل رایگان نیز کسب درآمد از تلفن همراه است. برای این کار به یک تلفن همراه داریم که روزانه از آن خیلی استفاده می‌کنیم. چه بهتر از این‌که وقتی را در روزمان به کسب درآمد با تلفن همراه اختصاص دهیم. شاید فکر کنید که آیا اصلاً راه های کسبِ درآمد با گوشی برای نوجوانان و جوانان با تلفن همراه امکان‌پذیر است یا خیر و چگونه از طریق گوشی کسب درامد کنیم؟ پاسخ این است که بله و ما در ادامه روش های کسبِ درآمد با گوشی بدون سرمایه گذاری و کسب درآمد با گوشی به تومان را برایتان توضیح خواهیم داد.

کسب درآمد با گوشی آیفون: 1. در اینستاگرام تبدیل به یک بلاگر شوید

روزانه خیلی از ما ممکن است که وقتمان را صرف پرسه زدن در شبکه های اجتماعی و رسانه‌های اجتماعی کنیم. اینستاگرام هم یکی از این رسانه‌های اجتماعی است. اما چرا وقت ارزشمندی که داریم را صرف پول در آوردن از اینستاگرام نکنیم؟ اینستاگرام می‌تواند یکی از انواع بهترین اپلیکیشن کسب درآمد باشد، به شرطی که شما بدانید چگونه از آن استفاده کنید.

بلاگر بودن اینستاگرام راهی مناسب برای کسب درآمد در منزل رایگان است. شما با حرفه بلاگری می‌توانید با درست کردن پست‌هایی برای برندهای دیگر تبلیغ کنید یا کالاهای آن‌ها را بفروشید. البته برای این که بلاگر موفقی باشید باید مهارت‌هایی مثل فتوشاپ کردن عکس‌ها و ساخت ویدیو یا نوشتن کپشن‌های جذاب را بلد باشید.

یکی از روش‌های کسب درامد در خانه با گوشی، بلاگر شدن است. بلاگر بودن اینستاگرام یک روش جذاب برای کسب درآمد با گوشی با تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی محسوب می‌شود.

کسب درآمد با گوشی: 2.ساخت ویدئو برای فیس‌بوک

یک روش دیگر برای درآمد با گوشی با تبلیغات در شبکه های اجتماعی درست کردن ویدیو و آپلود کردن آن در فیس‌بوک است. فیس‌بوک هم روشی مشابه با کسب درآمد برای ویدیوها در یوتیوب دارد. اگر شما ویدیویی را آپلود کنید و آن ویدیو شرایطش را داشته باشد فیس‌بوک می‌تواند روی آن تبلیغات بگذارد و به ازای هر کلیک یا هر بازدیدی مبلغ مختصری را به شما پرداخت می‌کند.

برای اینکه بیشترین کسب درآمد با گوشی را از ساخت ویدئو برای فیس بوک داشته باشید، باید کانال فیس‌بوک تان فالوو یا دنبال کننده‌های زیادی داشته باشد.

کسب درآمد با موبایل در منزل: 3. به‌طور فریلنس شروع به مقاله نوشتن کنید

یکی از روش های کسب درآمد با گوشی بدون سرمایه گذاری می‌تواند این باشد که شما در خانه و با گوشی خود مقاله بنویسید و آن را در وبلاگ خود بارگذاری کنید. نوشتن مقاله با گوشی هم امکان‌پذیر است و شما حتماً احتیاج به لپ‌تاپ یا کامپیوتر ندارید.

کسب درآمد با تلفن همراه اول: 4. سایت کسب درآمد با گوشی رایگان و شرکت در نظرسنجی‌های آنلاین

شما هم به دنبال روشی برای پول دراوردن از اینترنت با گوشی هستید؟ یکی از روش‌های کسب درآمد با گوشی یا تلفن همراه اول و انواع تلفن همراه استفاده از سایت کسب درآمد رایگان است. برای مثال، سایت‌هایی مثل swagbucks فعالیت‌های مختلفی را برای بازدیدکنندگان و کسانی که در آن سایت پروفایل دارند ارائه می کنند، مثل نظرسنجی و تماشای یک ویدیوی تبلیغاتی. این سایت در ازای انجام دادن هر کدام از این فعالیت‌ها مبلغ کمی را به آن‌ها پرداخت می‌کند.

بعلاوه شما می‌توانید روش کسب درآمد از طریق نصب اپلیکیشن را هم انجام دهید. این اپلیکیشن‌ها هم فرم‌های آنلاین نظرسنجی را به شما ارائه می‌کنند و شما با انجام دادن آن‌ها می‌توانید مبلغی را دریافت کنید.

 

روش های کسب درآمد با گوشی : 5. کلاس‌های آنلاین برگزار کنید

کسب درآمد با اینترنت بسیار ساده است و برگزاری کلاس‌های آنلاین می‌تواند یک روش خیلی خوب برای کسبِ درآمد با گوشی به تومان باشد. فرض کنید که شما بر موضوعی مثل ریاضی، شیمی یا فیزیک مسلط هستید و آن‌ها را خوب می‌دانید. درس دادن چنین موضوعاتی به دانش‌آموزان راهنمایی یا دبیرستان که خیلی‌هایشان در چنین درس‌هایی ضعیف هستند می‌تواند شغل پردرآمدی باشد. امروزه با داشتن اپلیکیشن‌هایی که با آن‌ها می‌توان کلاس آنلاین برگزار کرد این کار خیلی ساده است.

چگونه با گوشی کسب درامد کنیم؟ اپلیکیشن‌هایی مثل واتس اپ، گوگل میت و اسکایپ نرم‌افزارها و برنامه‌هایی هستند که به شما اجازه می‌دهند تا ویدیو کنفرانس را با شاگردان خودتان انجام دهید و به این صورت کلاس را برگزار کنید.

روش های کسب درآمد با تلفن همراه من: 6. فروختن محصولات دست دوم با گوشی

فرض کنید که شما کالاهایی در خانه دارید که دست دوم هستند و از آن ها استفاده نمی‌کنید. این کالا ها سالم و هنوز قابل استفاده هستند. به جای این‌که شما آن ها را دور بیندازید یک کار مفیدتر که می‌توانید انجام دهید این است که آن ها را به فردی که بهشان نیاز دارد، بفروشید. این یک راه مفید کسب درآمد با تلفن همراه کارت می‌تواند باشد که اصلاً احتیاجی به کار خاصی ندارد و فقط از شما می‌خواهد که آگهی فروختن آن را در سایتی بگذارید و قیمت آن را تعیین کنید.